Publicitatea pe Facebook este esențială în ceea ce privește atât atragerea de clienți noi cât și fidelizarea audienței existente. Nu mai este o surpriză faptul că majoritatea companiilor doresc să aibă o cât mai mare vizibilitate online.

Conform Facebook, reclamele plătite pot ajunge la 89% din audiența dorită, însă multe ajung doar la 38%. De ce? Pentru că nu doar suma plătită pe reclamă contează, ci și felul în care este construită aceasta. Așadar, cum putem construi reclamele pe Facebook, astfel încât să ajungă la cât mai mulți potențiali clienți?

Construirea unor anunțuri cât mai eficiente

În cazul în care nu apelezi la o agenție specializată, reclamele pe Facebook pot da multe bătăi de cap. Mesajul pe care îl transmiți prin aceste reclame trebuie să fie bine exprimat, astfel încât să atragă atenția celor care îl citesc. Ceea ce tu consideri a fi un mesaj bun este foarte probabil ca pentru audiența ta să nu fie cel mai potrivit.

Iată câteva sfaturi pentru a construi un anunț Facebook cât mai potrivit:

Nu construi texte complicate, fii cât mai succint!
Utilizatorii sunt deja bombardați de multe alte reclame pe Internet peste care ei trec făra să bage de seamă. Cum îi faci să se oprească cu privirea asupra reclamei tale? Oferindu-le un mesaj scurt, pe care ei să îl înțeleagă imediat și cu care să aibă libertatea să interacționeze sau nu.

Ajută-ți potențialii clienți!
Oamenii caută să își rezolve diferite probleme. Ei caută sfaturi, servicii sau produse care îi ajută în viața de zi cu zi. Transmite-le beneficiile pe care aceștia le pot avea dacă apelează la serviciile tale sau dacă folosesc produsele tale. Audiența ta potrivită va fi formată doar din cei care chiar au nevoie de ceea ce poți tu oferi, deci vei avea fani „adevarăți”, interesați de serviciile/produsele tale; aceștia pot deveni foarte ușor clienți reali.

Testează!
Pentru început, poți folosi următoarele 3 strategii pentru a construi o reclamă cât mai eficientă. Testează fiecare strategie și vezi care se potrivește cel mai bine audienței tale.

1. Scurt și la obiect
Transmite-le utilizatorilor un mesaj scurt, bine formulat, prin care să le spui exact ce anume dorești de la ei ( să cumpere, să dea Like paginii tale, să vadă o anumită oferta etc). Atenție! Contează foarte mult și modul în care este formulat mesajul, ai grijă să nu fii agresiv ci să îi faci să înțeleagă că ei sunt liberi să acționeze sau nu.

2. Pune intrebări
Pune intrebări pentru care tu deții răspunsul! Cei care raspund cu „nu” fac parte din audiența de care tu nu ai nevoie. În felul acesta îți poți filtra audiența. Construiește întrebari care se potrivesc cel mai bine afacerii tale.

Exemple:
„Ai nevoie de o schimbare?”
„Ești obosit? Stresat?”
„Cauți vacanța perfectă?”

3. Oferă!
Cupoanele și ofertele încurajează utilizatorii să acționeze. Scoate în evidență reducerile, ofertele pe care le poți oferi și asigură-te că îi răsplătești după ce aceștia au dat like paginii tale.

***

Ai nevoie de ajutor în consolidarea unei campanii de publicitate pe Facebook? Apelează la noi!

Laura Barbu
Social Media Manager

 

1 comment

  1. Pingback: Facebook Ads. Cum să creezi anunțuri eficiente pe Facebook | Social Media Romania - SM Marketing

Comments are closed.

Close
Go top





jerseys for sale cheap jerseys wholesale cheap jerseys cheap jerseys for sale cheap jerseys online wholesale jerseys wholesale NFL jerseys